Bygger studio

Under Construction

Hjärnkontorets studio 2011

Första besöket i Hjärnkontorets nya studio. Jag var först nervös för hur idéerna skulle ta sig i uttryck. Nu är jag imponerad av vad scenografen Martina Taube lyckats bygga upp!

Det jag var rädd för var att ljussättningen skulle bli svår men jag testade lite efterbearbetning i min telefon och det verkar fungera, så det gör nog det också i TV-husets postproduktion. Oj, vad jag kommer bli skamsen om det inte gör det!

Fast nej. Det kommer gå bra. Det känner jag redan nu. Det här ska bli kul.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

